Services

gro-up Service Center

Doen waar je goed in bent

De specialisten binnen gro-up moeten kunnen doen waar ze goed in zijn en zich geen zorgen maken om randzaken. Daarom bestaat het gro-up Service Center. Hier zorgen 150 gespecialiseerde enthousiastelingen er dagelijks voor dat alles achter de schermen perfect geregeld is. Technologie wordt gefaciliteerd, kennis en kunde wordt ontwikkeld en gemobiliseerd.

Ondersteuning op alle vlakken

Het Service Center neemt secundaire bedrijfsprocessen uit handen met ondersteuning op verschillende gebieden:

  • Klantcontact & Advies
  • Kwaliteit & Strategie
  • Vastgoed & Facility Management
  • Marketing & Communicatie
  • Projecten & Innovatie
  • Human Resources (HR)
  • ICT en Informatiemanagement
  • Financi├źn (inclusief debiteurenbeheer)
  • Algemene Zaken

Vertrouwenspersoon en personal coaching

We helpen onze medewerkers niet alleen met functionele zaken, maar ook met het benutten van hun talenten. Onze coach biedt begeleiding op maat bij het behalen van doelen.

Onze coach is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Beroepscoaches (NOBCO). De NOBCO biedt kwaliteitsborging door het aanbieden van:

  • een Ethische Gedragscode
  • een klachtenreglement
  • een coaching monitor die de effectiviteit van de coachtrajecten zichtbaar en de resultaten meetbaar maakt

Een personal coach voor jou of voor een medewerker?

Neem direct contact op met onze coach Simone Witte via 0611883227 of simone.witte@gro-up.nl.