Veelgestelde vragen rondom kinderopvang

Heb je een vraag over de kinderopvang? Grote kans dat we hem hieronder beantwoorden.

Vragen voordat je je kind aanmeldt voor de kinderopvang

Wat zijn de kosten voor de opvang?

Met onze handige rekentool heb je binnen een paar minuten een indicatie van de opvangkosten voor in jullie geval. De rekentool berekent kosten voor het kinderdagverblijf en de buitenschoolse opvang (BSO).

Wil je weten wat je gaat betalen voor peuteropvang? De afdeling Klantcontact & Advies berekent dat graag voor jouw situatie. Bel hen op 010-286 27 77 of stuur een e-mail.

Hoe schrijf ik mijn kind in?

Om je kind in te schrijven, zoek je hier de kinderopvanglocatie van jullie keuze. Op de pagina van de locatie klik je op de knop ‘Direct inschrijven’ om in het inschrijfportaal te komen.

Kan ik een rondleiding krijgen op een locatie?

Je bent op alle kinderopvanglocaties van gro-up van harte welkom voor een rondleiding. Zoek de opvang van jullie keuze en klik onderaan op de knop ‘Een rondleiding aanvragen’. Dan plannen we samen een afspraak in.

Vragen over wijzigingen doorgeven

Hoe wijzig ik de plaatsing van mijn kind?

Wil je de plaatsing van je kind wijzigen, bijvoorbeeld omdat je je kind een extra dag wilt laten opvangen? Dat kan telefonisch via 010 286 27 77 en via klantcontact@gro-up.nl.

Hoe geef ik een gegevenswijziging door?

Wil je bijvoorbeeld je adres of je telefoonnummer wijzigen? Dat kan via het gro-up ouderportaal. Lukt het niet? Neem dan even contact op via 010 286 27 77 of via klantcontact@gro-up.nl.

Vragen over opzeggen bij gro-up

Hoe kan ik opzeggen?

Opzeggen is simpel. Geef het aan ons door via dit formulier. Je hebt één maand opzegtermijn.

Mijn kind staat op de wachtlijst, maar dat is niet meer nodig. Wat nu?

Als jullie plek op de wachtlijst kan komen te vervallen, dan horen we dat graag. Zo houden we de wachtlijst actueel. Stuur hiervoor een mailtje naar klantcontact@gro-up.nl.

Vragen over de kinderopvanglocatie

Waar is de dichtstbijzijnde kinderopvang van gro-up?

Hier vind je heel gemakkelijk een kinderopvanglocatie bij jou in de buurt. Op de pagina van een locatie vind je alle informatie over die kinderopvanglocatie.

Kan ik een rondleiding krijgen op een locatie?

Je bent op alle kinderopvanglocaties van gro-up van harte welkom voor een rondleiding. Zoek de opvang van jullie keuze en klik onderaan op de knop ‘Een rondleiding aanvragen’. Dan plannen we samen een afspraak in.

Vragen over facturatie en betalingen

De opvang is nog niet gestart, maar er is toch al geld van mijn rekening afgeschreven. Hoe kan dat?

Maandelijks ontvang je een factuur met de kosten voor de opvang van de volgende maand. We factureren dus altijd vooraf. Hiermee sluiten we aan bij de kinderopvangtoeslag die vanuit de Belastingdienst ook maandelijks vooruit uitbetaald wordt.

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

Stuur een mail naar klantcontact@gro-up.nl met daarin je nieuwe rekeningnummer, dan komt het helemaal in orde.

Ik krijg een betalingsherinnering terwijl ik al heb betaald. Hoe kan dat?

Heb je je betaling de afgelopen 24 uur gedaan? Dan kan het zijn dat de betaling en onze herinnering elkaar gekruist hebben.

Heb je de betaling al langer geleden gedaan? Of ben je vergeten het kenmerk te vermelden? Stuur je betaalbewijs naar debiteuren@gro-up.nl. Dan zoeken wij het voor je uit.

Vragen over de gro-up ouderportaal

Hoe log ik in in de ouderportaal?

Je kunt zowel je browser als de app gebruiken. In de browser kun je inloggen op het ouderportaal via deze link. Je e-mailadres is je gebruikersnaam.

De app heet officieel de Konnect OuderApp en vind je in de App Store en in de Google Play Store. Als je inlogt via de app, moet je de url www.gro-up.ouderportaal.nl invoeren. Je e-mailadres is je gebruikersnaam.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je een nieuwe aanvragen in het gro-up ouderportaal via ‘wachtwoord vergeten’.

Stel jouw vraag

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op, dan beantwoorden we hem voor je.